Wat heeft Klusjobs.be u te bieden?



Wat moet u doen en weten?

U plaatst gratis uw opdracht online via opdracht plaatsen en kiest vervolgens een rubriek voor uw opdracht, zodat de betreffende vakman gericht een bod kan uitbrengen. Uw opdracht blijft
actief in de duur die u heeft opgegeven.

Wat kunt u verwachten van de vakman?

Hoewel we dit niet kunnen garanderen, kunt u doorgaans rekenen op een reactie binnen 24 uur. Reken erop dat de meeste vakmannen graag eens langskomen om zich een beeld te vormen over de opdracht en/of over een offerte te praten. Blijf tevens goed bereikbaar. Een telefoontje of e-mail met een vraag met betrekking tot de klus is niet uitgesloten, maar helpt hen om een gerichte en waardige offerte uit te brengen.

Wat zijn uw verantwoordelijkheden naar de vakman toe?

Geef aan hoe en wanneer u het best bereikbaar bent. Heeft u een goed gevoel bij het aanbod en geeft de betreffende vakman er blijk van eens langs te willen komen, stuur dan uw adresgegevens op. Spreek een datum en tijdstip af en sla de handen in elkaar.

Vakmannen stellen vaak aanvullende vragen om een beter beeld te krijgen over de werkzaamheden. We raden u aan om extra informatie die u geeft ook in de opdrachtomschrijving te vermelden. Op die manier voorkomt u verdere onduidelijkheden voor andere vakmannen die interesse betonen. Bovendien kunt u op die manier alle prijzen goed vergelijken, omdat iedere vakman dezelfde informatie heeft. Klik hier om uw opdracht aan te passen.

Maak goede afspraken met de vakman die u kiest of vraag hem/haar dit te doen. Verwittig overige vakmannen van het feit dat u voor een andere kandidaat heeft gekozen.

Plaats gratis uw opdracht

1. Plaats gratis uw opdracht online via opdracht plaatsen.
2. Kies de meest geschikte rubriek voor uw opdracht. Op die manier stelt u aangesloten vakmannen in staat.
3. Klaar! Uw opdracht blijft actief in de duur die u heeft opgegeven.

Beoordeel uw vakman

Uw mening is belangrijk, voor zowel KlusJobs.be als onze aangesloten partners. Want dankzij u kunnen we onze service blijven verbeteren. Laat weten of u tevreden bent over het geleverde werk, in de vorm van een referentie.